Share Week 2017 - blogi, które mnie inspirują

3/26/2017

Długo zastanawiałam się, czy brać udział w tegorocznej edycji Share Week, gdzie twórcy polecają twórców, blogerzy blogerów. Bo niby jaki ze mnie twórca, nawet bloger nieduży. Do ostatniej chwili się wahałam, bo właśnie dziś jest ostatni dzień nadsyłania zgłoszeń. Po głębszym przemyśleniu jednak zdecydowałam, że nawet jako świeżak chcę podzielić się z Wami miejscami, które lubię, które są dla mnie inspiracją i kopem do działania. Także spieszę się z opisem, bo nie zostało już wiele czasu. 


SHARE WEEK 2017 - 3 blogi warte uwagi



Home on the Hill – nie mógł nie pojawić się w tej trójcy. Blog lifestylowy pełen miłości i inspiracji. Piękne wnętrza, przeplatane z zapachem domowego ogniska i popołudniowego ciasta z truskawkami. Zachwycam się każdym wpisem, każdym słowem. Rozpływam się nad zachwycającymi zdjęciami. Uwielbiam za styl, jakość i świetne łączenie postów o różnej tematyce. Na blogu można zaleźć dużo różnych pomysłów na urządzenie i dekorację mieszkania, można zaczerpnąć pomysł na wykonanie pięknego mebla. Jest smacznie, stylowo i domowo. Koniecznie musicie tam zawitać!


Worqshop – do Kasi trafiłam jakoś przed ubiegłorocznymi świętami Bożego Narodzenia dzięki Disqus. Od tamtej pory wpadam do niej regularnie. Lubię ciepło, jakie bije z tego miejsca. Więzi rodzinne, przyjaźń, kreatywność, przyjemny, nienachalny i lekki styl pisania przyciąga jak magnes. Klimatu dodają także ładne, subtelne jasne zdjęcia. Chociaż wiele postów jest poświęconych tematom, z którymi mam mało wspólnego tj. Bullet Journal i Projekt Life to lubię je czytać. Kasia wręcz zaraża pomysłowością i przyznam, że myślę nawet nad tym, aby zacząć się bawić w scrapbooking.




Kwestia Smaku - blog kulinarny, do którego zaglądam od momentu, kiedy zamieszkałam sama. Czyli już dobrych parę lat. Uczyłam się wtedy tak naprawdę gotować i odkrywać swoją pasję do pieczenia. Nie było przepisu, który by się nie udał. A wypróbowałam ich naprawdę sporo. U Asi zawsze znajdę dania, które mam ochotę przyrządzić i zjeść. Dużą robotę robią też oczywiście świetne zdjęcia. Cenię za konkret, jakość i smak.

Oczywiście jest więcej blogów, które z przyjemnością odwiedzam i czytam. Niestety tylko 3 można było polecić w rankingu Share Week. Jestem ciekawa, które blogi Wy z chęcią czytacie i polecacie? Jeżeli wzięliście udział w akcji, podzielcie się linkiem do wpisu. Z ciekawością zajrzę i poczytam, bo to wspaniała okazja do odkrycia kogoś nowego :)


PODOBNE POSTY

0

Polub na Facebook

Obserwuj Instagram

Obserwuj Google+